Friday, September 13, 2013

Meet Donal Skehan and then Cook Away!

Ένταξει, ξέρω, δεν είμαι η ειδικότερη σε θέματα μαγειρικής, το κριτήριο μου για να εκτιμήσω ένα ταλέντο, έιναι οταν διαβάζω τη συνταγή να καταλαβαίνω οτι "μπορώ και εγώ να το φτιάξω αυτό".



Ο 25χρονος Donal Skehan ίσως αποκαλείται άδικα ο Jamie Oliver της Ιρλανδίας. Και αυτό, γιατί αν ζητούσε κανείς την ταπεινή μου άποψη, είναι καλύτερος από τον Jamie. Είναι πιο απλός, πιο προσιτός στη μαγειρική του. Πάντως σίγουρα, θεωρώ πως θα αποκτήσει τη φήμη του.







Έχει ήδη στο ενεργητικό του 4 βιβλία μαγειρικής και στο blog του, που διατηρεί από το 2007(!), βρίσκει κανείς υπέροχες, απλές, πραγματοποιήσιμες συνταγές, με καθαρές οδηγίες  και υπέροχες φωτογραφίες, τις οποίες βγάζει ο ίδιος. Δικές του φωτογραφίες χρησιμοποιεί και στο περιοδικό FEAST που εκδίδει.

Feast
Νάτο το παλικαράκι!


Αυτός είναι λοιπόν ο Donal που με το Justin Bieber-ish, one direction-ish look του, δεν τον έχεις και πολύ για σεφ, αλλά έχει μεγαλώσει σε οικογένεια που ασχολείται με φαγητά, ταξιδεύει πολύ και του αρέσει αυτό που κάνει. Α! είναι και μέλος ενός γλυκανάλατου ποπ συγκροτήματος, πολύ διάσημου στην Ιρλανδία που λέγεται Industry .

All photos Via

3 comments:

  1. Καλημερα , μου αρεσε η σαλατα με τη παπια και τη μεντα τι ωραιος συνδυασμος και δεν τον ηξερα καθολου αυτο το κυριο, παω να δω τα κεκακια του μπραβο που μας τον συστηνεις, φιλακια!

    ReplyDelete
  2. η σαλάτα φαίνεται υπέροχη! και η τάρτα δεν πάει πίσω΄ομως!γιαμιιιιι!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ακριβώς! και με αυτή τη σειρά!

      Delete

Your Comments Make Me Sunny and Happy!